HTML

Masszázs

A munkám , és az életem szorosan összefügg a férfiakkal...........

Friss topikok

  • bkl: MirrMurr Mielőtt valakit ilyen mélyen kritizálsz tanulj meg helyesen írni. A befejezést pontos j-v... (2008.07.06. 15:45) Szeretkezés....HMMMMMMMM!
  • gven: :) kedves írás, és nagyon ismerős.... (2008.06.18. 00:45) Szeretkezés
  • Júlia HIMMM: De az még hagyján, mert egy hét múlva vissza hívtak....de akkor már csak heten voltunk ( Mi , akik... (2008.02.04. 17:39) Casting
  • ügyfél: miért nem jelent meg az előző hozzászólásom oldalt a friss topikok között? (2008.01.10. 09:51) A válások éve lesz 2008
  • apród antal: Megszűnt ez a blog? Kár, mert érdekes volt. De ha mégsem, akkor kérdezem Júliát: előfordult-e vele... (2008.01.01. 16:42) A szűrő

Linkblog

Casting

2008.01.19. 18:56 Júlia HIMMM

Ma voltam egy szereplő válogatáson, ahol "játékosokat"keresnek a TV2 most induló Igazság ára című müsorba !

 Nem volt semmi az a lap sem, amit ki kellett tölteni ...és a személyes beszélgetés ....HÚÚÚHAAAA!!!!!

Öt emberrel szemben leülsz ...és beszélsz a legféltettebb titkaidról.,..amitől talán egyszer ebben az életedben illene megszabadulnod , de eddig nem volt rá sem alkalom , sem lehetőség hogy az ÉLVEBONCOLÁST önszántadból bevállald !

 Mert ki is az a marha, aki ebben részt akar venni ?

 Talán ÉN !!! Vagy az is lehet, mire oda jutok, meg gondolom magamat ,hogy önként dugjam a fejemet ebbe a hurokba.....Passz !

 Amikor kijöttem egyszerre fáztam , izzadtam, és remegtem mint egy falevél .....nem is tudtam , hogy ilyen érzés ez a fene nagy IGAZSÁG!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://julia.blog.hu/api/trackback/id/tr45303560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aranyhaj.blogspot.com · http://aranyhaj.blogspot.com 2008.01.19. 20:56:43

Ez még hagyján, a kérdésekre nem kötelező őszintén válaszolnod (nem mintha ezzel hazugságra biztatnálak vagy rontani akarnálak :-) )
Az a valami, ha magadból kellene majmot csinálni különböző bárgyú szituációkban...

Júlia HIMMM · http://masszazs.magia.hu 2008.02.04. 17:39:32

De az még hagyján, mert egy hét múlva vissza hívtak....de akkor már csak heten voltunk ( Mi , akiket kiválasztottak )
Öt férfi , és két nő.
Fél 9-kor pontosan megjelentünk, és várakoztunk valamire....amiről nem tudtuk , hogy mi is az !
Egyszer csak az egyik hostess megjelent, és az orrunk alá rakott egy ujjabb papírt , amit ott és akkor, elolvasás után alá kellett írni...ÚJBÓL !!!!
A papíron valami olyasmi állt , hogy a Tv nem vállal felelösséget, semmiféle anyagi, erkölcsi, kórházi, vagy éppen TEMETÉSI kölségekben.......
Döbbenet volt !
Figyeltem , hogy mi fog történni...
Láttam ahogy mindenki, rajtam kívül, aláírta a papírt !
Oda ballagtam a hölgyhöz és azt mondtam :- Én ezt nem írom alá...."
És eljöttem !
Alig értem ki az utcára , már hívtak telefonon....de hiába kapacitáltak , nem álltam kötélnek ...
És akkor előálltam azzal, hogy fizessenek azért , hogy én a nyílt színen hagyom magamat " seggbe kúratni" ... ha ez müködik , akkor vissza megyek.
Azt mondta a casting vezetője - "ezzel az erővel egy statisztának is fizethetnének ".......
Eddig oké ! - mondtam , de talán nem kéne annyira hülyére venni az embereket , mert akik a tv. elött ülnek,képesek, és tudnak különbséget tenni hiteles , vagy épp hazug , bemagolt szöveg között!
Hát ennyi volt !
süti beállítások módosítása